Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

3 september 2015

Bier + kaas + topchef = Palm breweries + Noord-Hollandse Gouda met rode zegel + Viki Geunes

Ik maak niet veel reclame, maar dit keer maak ik een uitzondering.

Vorige zaterdag was ik uitgenodigd op Het feest van de smaak georganiseerd in samenwerking met Palm Breweries, Noord-Hollandse Gouda met Rode zegel en Viki Geunes.

De weergoden waren ons goed gezind! Wat een prachtige dag, en wat een fantastisch event.
Al de foto's kan je terugvinden via de facebookpagina .



Midden in een hopveld stonden allemaal fleurige stijlvol gedekte tafels met hopranken en rozen.
In een tent werden de gerechtjes bereid met oog voor detail. Chef Viki Geunes kwam persoonlijk zijn creaties toelichten, waarbij we ook vragen mochten stellen. Ieder gerechtje werd vergezeld van het aangepaste bier. En neen, ik heb ze niet allemaal geproefd, maar de Cornet is me toch bijgebleven. 

We werden echt in de watten gelegd. Na een leerrijke rondleiding op de brouwerij gingen we met een hele Foodiebag terug naar huis om zelf aan de slag te kunnen gaan.

De recepten kan je terugvinden via de website van Gouda met het Rode Zegel. 



Dus als je nog eens in de winkel komt, en je weet niet wat kiezen, kies dan eens iets uit het assortiment van Gouda met het Rode Zegel en een biertje van Palm Breweries.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...