Ook een passie voor koken en bakken?

Laat je dan zeker inspireren.

18 maart 2015

Comptoir Libanais

Ja ik had gezegd dat ik geen kookboeken meer ging kopen, maar deze kon ik weer niet laten liggen. Een samenwerking van Tony Kitious en Dan Lepard. Tony Kitious is de eigenaar van het Libanese café/restaurant in Londen Comptoir Libanais. Intussen met 10 vestigingen in heel Londen. En Dan Lepard, tja moeten we die nog voorstellen? Daar zou ik ook nog wel een kook/bakboek van willen hebben hoor. 

Ik heb geen idee waarom, maar ik hou gewoon van deze ongedwongen keuken.  De kans is nihil dat we ooit in Libanon komen, of elk ander land daar in de buurt. Maar de smaken kunnen we wel naar huis  in onze keuken brengen.  En in Londen gaan we misschien nog wel eens geraken. 

Ik lees ook dat er een tweede boek zou zijn, maar nog niet vertaald... oei oei. (Comptoir Libanais Express)




De gerechten gaan van koude mezze, naar warme mezze, vis, vlees, zoete gerechten, brood, enz. 
Bij elk gerecht staat er een mooie foto en wordt er een korte inleiding gegeven over het recept. 
Hieronder zie je een interview met Tony, en je bent meteen verkocht. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees met veel plezier jullie reacties.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...